lördag 14 mars 2009

you change your mind like a girl changes clothes



Hallojjjjjjjjjj bloggelibloggen!!!! Jag är bara slightly tipsy men så sitter jag o hickar för jag sprungit massa pga överskottsenergi och andats in massa kall luft. Så dumt, så dumt.


Här är lite pics på Kakan. vi shejkade loss lite ikväll innan vi feztade.


Bilderna blev lite suddiga jag vet inte varför- kanske var vi lite ostadiga.


Jag tänkte att det var najs att hoppa lite.


och sjunga lovsång.


Puzz & kram & öl!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, är imponerad över att överskottsenergin höll i sig ända hem och mer därtill:)

Anonym sa...

jaa det var kakan ovan alltså. förresten var det sjukt najs att fezzzta med dig igen, vi borde göra det oftare. KRAAAAM

Anna sa...

jag med! vet inte var den kom från - brukar aldrig vara så energisk efter en fezt.

klart vi får fezta snart igen! om inte annat så när jag fyller the big two-five.

kramis!!!