söndag 1 mars 2009

zöndag

Alltså, idag är det första mars och jag undrar litegrann vart februari tog vägen? Var det inte nyss som det var januari & tentaångest för hela slanten? Gött att det "snart" är vår i alla fall. Jag säger som alla modebloggers, så himla skönt att sitta och sippa vin på utserveringar & skippa alla bläiga vinterkläder.

Igår var jag och da man i Malmö och traskade runt.


Anders gillar sin toppiga mössa för den får honom att känna sig längre. Han har komplex för sin längd, stackarn.


Turning torso. Rätt ful irl.


Jag har huggt av mig ena benet och spexar till det lite. Vem behöver ett vänsterben lixom?


Inte så lätt att ta ett fint kort när the nature ser ut som den gör. Hata vinter!

Ja.


Osså köpte jag en finfin klänning på Bikbok, så här ser den ut bakifrån. Den har såna där detaljer som gör hela grejen, som Engla skulle sagt, synlig dragkedja och lite spetskanter & sånt dära.


Framifrån. Jag ser lite knarkig ut men det är jag inte.

Inga kommentarer: