fredag 27 februari 2009

skins

Jag har börjat kolla på Skins, en brittisk teen-serie om kidz som festar, super, knarkar & knullar. Många fula ord, många nakna bröst, många issues & hang-ups - med andra ord en rätt dekadent serie. Jag har bara sett tre avsnitt än så länge men jag gillar't so far i alla fall. En slags "dörty" & råare version av OC eller Gossip girl. Minde USA, mer England helt enkelt.


Seriens snyggaste tjej & mest intressanta person, Cassie, spelad av Hannah Murray.


Gänget.


Cassie igen.


Om en pojke-pojken har blivit stor! Nicholas Hoult är en sight for sore eyes och värsta bad boy:en i Skins. Inte illa alls.

ps. Förresten! Bloggen fyllde tre år för några dagar sen. Hipp hipp hurra!

9 kommentarer:

kaffechoklad sa...

grattis dåra!

kaffechoklad sa...

grattis dåra!

Anna sa...

tack dåra!

tack dåraa!

Sebastian sa...

Råkade klicka på kortet längst upp på Cassie innan din sida laddat klart och blev totalt livrädd när jag möttes av hennes feja. Damn är hon verkligen den snyggaste dom har?

Anna sa...

ja hon är den snyggaste. tänk på att det är en brittisk serie, inte amerikansk. brittiska tjejer är inte lika snygga.

Sebastian sa...

"brittiska tjejer är inte lika snygga."

Amen.

Anonym sa...

Tycker Cassie är riktigt söt, även i den amerikanska världen... Den största skillnaden brukar vara att amerikanerna är lite snofsigare med kritvita tänder och allmänt tillfixade... /S

Anonym sa...

Cassie är dock söt på det fjärde kortet. Kanske värt att ta en titt på serien ändå.

Anna sa...

ja gör det sebbe för jag tror verkligen att du skulle gilla den.