onsdag 25 februari 2009

if I were a boy



så skulle jag dricka bärs, vara med i ett boyband & manwhore:a.

Jag har köpt biljett till Beyoncés konsert i Göteborg den 11:e maj!!!!! Woohoo!!! Tanken är att vi ska åka upp till gbg ganska tidigt den dagen, dra runt i stan, gå på konserten, fezta hela natten & morran och sen ta första tåget tillbaka till Lund. Det enda som är slightly jobbigt är att tandemcyklingen (en studentgrej som går ut på att man cyklar mellan Lund & Göteborg och feztar i ett dygn) är helgen innan så jag kommer vara jättetrött efter den. But but, jag får låtsas som att jag är nitton igen (bästa åldern!).

Annars: hata sexualbrottsfall, hunger i kombination med att kylskåpet är tomt, trötthet & vara tvungen att duscha för att man har ett sk "baconhead".

3 kommentarer:

Anonym sa...

cykla mellan lund och göteborg??

Anonym sa...

Fel fel Anna!!! 19 är INTE bästa åldern! Jag har kommit fram till att bästa åldern ska vara 25!! :D

Anna sa...

Annika: japp, eller snarare mellan göteborg och lund. Jag ska dock inte vara med o cykla utan heja på istället.

Leo: okej då! om du säger det så måste det ju vara så.