måndag 23 februari 2009

one step at a time, no need to rush



Tjo. Det har varit tyst här ett tag och jag tror de flesta vet varför, men nu är jag back in the game och sugen på att uppdatera. Inte för att jag har något vettigt att skriva (har jag någonsin haft det iofs?) but but, nåt ska jag la lyckas klämma fram.

Veckans to do-list (à la Blondinbella):
- dugga imorgon, yay! Töntig enligt mig men man kan få poäng med sig till tentan i juni så det är la lika bra att göra den.
- preppa S inför dejt. Exciting!
- gå på föreläsningar & kanske plugga lite emellanåt.
- komma igång med träningen.
- fezta? I alla fall dricka någon form av alkohol.

Ja det var väl det, "fullspäckad" vecka precis som vanligt alltså.

På "allmän begäran" slänger jag osså upp en bild på fredagens part-hey-outfit:


Arty party rea-klänning från Indiska, 50 spänn. Visad i en rätt fin modebloggspose, om jag får säga det själv. I övrigt gick jag från nationen redan typ kvart i två på natten i fredags, hur b är inte det!!! Inga coola kidz kommer hem före halv fyra. Dåligt av mig! Kanske måste ta igen det i helgen - jag vill ju inte att mitt "rykte" som "partybrud" ska förstöras.

4 kommentarer:

Natalie sa...

ALLMÄNHETEN tycker klänningen är snygg som fan.

Anna sa...

tackar!:)

kaffechoklad sa...

välkommen tbaka! saknat dina uppdateringar. o finfin kläning!

Anonym sa...

Anna är tillbaks...weeee. Snygg klänning och strumpbyxisar! /S