fredag 13 februari 2009

nämen om man skulle ta och ha en lugn helg kanske?



I vanliga fall brukar fredagar innebära att den "drivna" juridikstudenten som jag är till vardags tar en break i några dagar och så kommer fjortisen inom mig fram istället men inte den här veckan, jag ska inte festa alls utan bara ta det lugnt. Egentligen gillar jag inte lugna helger för det får mig att inse att jag inte är 19 längre (asså, måste sluta med åldersnoja snart! Det börjar kännas gammalt, höhö) men ibland så får man helt enkelt lyssna på sin kropp & relaxa istället för att festa. Snart kommer fästis hit och innan dess ska jag knalla bort till Willys och köpa cola & godis. Gött mos.

I övrigt har jag köpt en ascool klänning idag, ska nog ha den nästa gång jag feztar. Omg, kan det inte bli nästa helg NU så jag kan bli på festhumör igen? Gillar inte alls att vara trött och schleten och party-opepp. Det är inte jag eller ngt.

Inga kommentarer: