tisdag 21 april 2009

090421 - Kenzadag del två



Hejsan sötisar! Vad har ni haft för er idag? Jag har ätit på donken med Nadia, shoppat, lyssnat på Tokio Hotel och faktiskt pluggat en del. Har prov imorgon i affärsjuridik och jag kan typ ingenting men jag hoppas att det går bra ändå.


Dagens middag, mums!


Puss på dig söt-"Armani"!


Gosigt!


Bus-"Mani"!


Nadia ville som vanligt inte vara med på kort...


Köpte ett linne på HM som är jättesnyggt i ryggen! Passar bra till min tatoo också. Blir fortfarande glad när jag tänker på att tvillingarna Kaulitz har sett den och gillade den. Ett av mina finaste minnen<3.


Nu ska jag ha filmkväll med tjejorna! Vi ska äta chips och kladdakaka med glass, mums! Vi ska se på "Twilight" (igen) bara för att Edward är så grymt snygg, hehe.


Redo med mysbyxorna på och chipsskålen i knät=).


Mitt nya fina läppglans som gör att mina snygga läppar blir ännu snyggare.

Ha en fin dag! Pussar!

Betyg: 4 pussar av 5 möjliga. Det är gött att äta gött hela dagen och mest bara glida omkring och slappa, men lite jobbigt att lyssna på dålig musik och se på tråkiga filmer.

4 kommentarer:

kaffechoklad sa...

tttt...ni e knäppa! men man kan inte säga annat än att ni går in för det...hehe

S. sa...

När kommer Jag vill ligga meddagen då?

Anna sa...

den kommer aldrig!

S. sa...

Evil.