söndag 19 april 2009

you look like a fool to me



Hallojzan bloggizen!!! klockan är halv sex och jag har precis ätit gröt och kollar nu på barnprogram på tv och spotify:ar. gött. har varit på efterschläppet på balen och det var mycket roligt. det kan man inte tro men det var det minzann. men vet ni vad!!! gissa vem som var med på balen och höll tal o sånt? alex schulman! och han missade jag för att jag var för snål att gå på balen. 2937976uhd"#!"#¤%&/(UHGFD#S¤%&/(IUYTREWE hur bitter är jag just nu tror ni???????!!!!! kuk kuk kuk kuk kuk kuk.

i vanlig ordning måste jag såklart lägga upp lite foton:


titta! jag har ingen lugg! coolt. gillar't faktiskt fast jag inte tycker att jag passar utan lugg. hade jättefin frissa med flätor o sånt, som annika (min förfestpolare) gjort.


nämen oj så spexigt det blev när the golden gloves kom fram.


osså kör vi en fulmin.


låtsas vara död.

det var min kväll/natt det. spillde öl över min fina klänning, dansade ganska mycket, åt en körv, sjöng singstar, drack alkohol (busigt!), posade som 17, tog massa foton = roligt!!! eller ja, inte att spilla öl förstås.

nu ska jag sova. imrogon är en annan dag.

/peace, love & godnatt

ps. jag var inte underklädd, det fanns flera andra girls som var på samma nivå eller t o m mindre uppklädda.

1 kommentar:

sexleksaker sa...

Kan vara ett bra tips på sexleksaker intimleksaker.com
Jag har precis köpt en underbara anal dildo på intimleksaker.com
och en vaginapump på intimleksaker.se
Har köpt Kamagra från potensmedel.co.uk
Rekommenderar sexleksaker intimleksaker.com