söndag 5 april 2009

some people stand in the darkness, afraid to step into the light



hallojzan bloggzan! har varit ute och svirat och det var trevligt. fattar bara inte varför inte alla andra inte gillar samma musik som jag. hur kan man inte tycka att spice girls, backstreet boys & sånt är bäst??? ofattbart. 90-talet har utan tvekan producerat den bästaste musiken. i mean, aaron carter, hanson, s club 7 - det kan liksom inte bli bättre än så.

innan jag gick iväg för svänga mina lurviga (heter det så? låter konstigt) så tyckte jag att det var en skojig idé att ta kort à la random modebloggare.
det såg ut så här:


hade på mig en kort och slightly urringad klänning. hm såklart.


nämen oj!!! en kamera!!! bäst jag låtasas som att jag tittar i en spegel & håller för "urringningen" (har blivit pryd på gamla dar och vågar inte visa minsta lilla hudslamsa).


och så spexar vi till det hela lite.


& posar.


päls och lila handskar och väska också. det här är de enda picsen jag har för jag hade för en gångs skull inte cam:en med mig ut. kändes som att jag amputerat ena handen eller ngt. eller inte. ganska skönt faktiskt.

en tanke slog mig nu: kommer jag att tycka det här inlägget med massa posefoton är pinigt när jag läser det imorgon? antagligen.

idag åt jag årets första utomhusglass. det var 15 grader varmt och jag hade ingen jacka. det var sweet. lyssnar på david hasselhoff på youtube nu, också ganska sweet.

1 kommentar:

kaffechoklad sa...

you partyanimal!