fredag 3 april 2009

Friday I'm in love, TGIF osv.



Praktiken är avklarad and I'm still alive!!! yay yay yay. Nu behöver jag egentligen inte oroa mig för någonting förrän tentan 4:e juni och eventuellt sommarjobbet efter det. Life is sweet & ikväll ska jag bara relaxa och "varva ner" efter den här mentalt påfrestande veckan.

Köpte en fjortisberlock till mitt armband idag, det står "love" i fjortisstyle med svag lila färg, inte äkta silver (klart man inte köper äkta smycken om man är fjortiz) men jag gillar't. Nu har jag peace & love på armbandet, känns lite hippie men ändå jag på något sätt.

Nu funderar jag på att omorganisera graderoben, dvs plocka undan vinter- och höstkläder och istället ta fram vår- och sommarkläder. Dock är det ju bara 3:e april, kanske är för tidigt. Kan snöa resten av april och då vore det snöpligt (najs ord) att ha packat undan allt varmt. But but, kanske ska jag go wild & crazy och göra det i alla fall?

Nej nu ska jag duscha. Tränade för typ två och en halv timme sen och har fortfarande inte tvättat bort svetten. Fresh!

Inga kommentarer: