onsdag 1 april 2009

stay the night, I can be your guide to paradise

Tre dagar avklarade och nu har jag ingen ångest. Har skött mig så bra att jag blivit erbjuden tingsnotarietjänst utan att ens ha gått klart utbildningen för att de tycker att jag är så himla bra. Yay!!!



nej jag bara aprilskämtade såklart! Duh... fast det är nästan sant att jag inte har ångest, har litegrann kvar men inte så mycket. Kommer kanske till och med tycka att det är lite tråkigt när praktiken är över. Kanske. Men det är kul att känna sig som en businesswoman och gå på förhandlingar & rättegångar & sitta och klura med uppgifter & springa omkring inne i tingshuset och se viktig ut & gå och luncha med "kollegor" (vågar inte äta ensam i tingshuset så jag kommer bli helt ruinerad för att jag äter ute varje dag). Trots allt är det ändå ganska roligt med juridik, eller i alla fall väldigt intressant.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha -you got me good there...and Henc!!

Anonym sa...

haha, gick också SÅ på det:)
/kakz