torsdag 23 april 2009

we're living on the edge



herregud! först beklagar jag mig över att jag inte har någon att okynnesdricka med och sen när jag får ett erbjudande om en sådan aktivitet så bangar jag!!! fy på mig. fy! men jag skyller på att jag tänkt lägga mig tidigt ikväll + att det är så himla jobbigt att behöva byta om från myzbyxor. kanske ska trösta mig med lite kladdis o glass som är över från kenza-dagen. yummmy yummy in my tummy, som man brukar säga.

imorgon: helg! men först föreläsning, lite plugg, lunch i lundagård o träning. sen kommer anders och så kanske lite alkohol på det och så har vi helgen som i en liten ask. häpp!

osså bjussar jag på "dagens bild" igen!



en sk "terroristlook". tror att många terrorister världen över har på sig rosa tröja o svart nagellack o fejk-palestinasjalar.

nej men om man skulle ta och hämta den där kladdkakan kanske?

/peace & love.

1 kommentar:

sara sa...

Grattis på 25-årsdagen lillasyster!