söndag 26 april 2009

my super sweet 25



Idag fyller jag 25 och igår var det ferre i Malmö. Först feztade vi hos Karin och Lars och sen gick vi ut på Babel. Det hela var mycket trevligt.


Anders & Henc i ett intimt moment.


Ricki & Kakan!


Jag & Anders. Jag gick omkring med de där serpentinerna runt halsen hela kvällen och natten, hade till och med kvar dem när vi var ute. Snyggaste partyaccessoaren everrrrr!!!!


Sötis-Anders.


Kakan & jag. och serpentinerna.


Här någonstans har jag nog fått i mig liiiite för mycket vin.


Det här fotot beskriver så himla bra vilket mood jag var på: speedad, full, high on life & väldigt, väldigt glad.


Har lite minnesluckor från kvällen men tydligen underhöll jag hela kön när vi stod och väntade på att få komma in på babel och berättade för precis alla att jag fyllde 25, inklusive Timbuktu som var där och festade. Visade för alla min fina fina §-berlock som jag fick av jurizterna och senare lyckades tappa!!!! tror aldrig jag varit så ledsen i hela mitt liv. sörjer djupt.

nåväl, trots detta lilla missöde var det verkligen en görskojig kväll. idag har jag mest bara slappat, ätit och sjungit singstar. rätt gött det med.


Anders promenixar...


och sjunger singstar med snyggt godishalsband.


jag ser oerhört schleten ut.


hej hej!

5 kommentarer:

bbs sa...

synd att man missade festen verkar det som...:( kanske ngn som hittat berlocken om det var på Babel du tappade den?...en städerska eller så...

Ha en bra kväll o grattis igen!

Annika sa...

Grattis!!!

Anders sa...

Hej på dig! Sitter och skriver, jätteroligt eller ngt, fick den här länken skickad till mig, roligt tycker jag iaf http://www.intetnytt.se/ovrigt/215-daniel-westlings-twitter
Kram

Anonym sa...

jappz det var en skojzig fest. kul att din fezt var till belåtenhet (även väldigt kuligt att använda zzzz):) men var är resten av bilderna? kram kakan

Anna sa...

thanx!

maja: ska ringa o kolla, hoppas verkligen den finns där någonstans. annars har jag ju andra fina berlocker att trösta mig med:)

kakan: ville inte lägga upp så många bilder för jag vet inte om folk vill det. men de kommer på fejjan så småningom.