tisdag 28 april 2009

you are the music in me



Idag när jag köpte bärs på systemet (obs! till valborg, ska inte supa på en tisdag så ni behöver inte oroa er för att jag blivit en alkis) behövde jag inte visa leg!!!!! omfg!!!! hur fruktansvärt är inte det! inte nog med att jag numera är 25, jag ser tydligen ut som det också. herregud, vilket trauma. sicken tur att jag kan muntra upp mig med den här finfina pigtittaren som jag hittade i en secondhandaffär:



har velat ha en sån görlänge så jag blev görglad när jag såg denna. dessutom har anders ett vitt bord som den kommer matcha jättebra ihop med sen när anders flyttat hit och vi har en större lägga och jag ÄNTLIGEN kan ha ett sk toalettbord/sminkbord/vad det nu heter. sjangdobelt!

9 kommentarer:

Seb sa...

Vad är det för fel att supa på en tisdag?

Sara sa...

Jag fick minsann visa leg på systemet sist! Sug på den /snart 27-år...

AnnaBanana sa...

seb: inget alls! verkligen inte. jag skulle skämta till det lite bara.

sara: bitch!

bbs sa...

vill ha din pigtittare!

Sebastian sa...

Jag saknar att vardagssupa :)

AnnaBanana sa...

bbs: å andra sidan har du ju ett väldigt fint skrivbord.

sebbe sebbelito: eller okynnesdricka som man också kan kalla det. damn, jag kommer inte göra det så mkt i sommar eftersom jag inte kommer träffa dig så ofta:(

Sara sa...

Hehe...känns gött.

Sebbe sa...

Så inget femdagars OC maraton i sommar?

Anna sa...

klart vi ska ha ett femdagars oc-maraton! det är änna på tiden att det blir av snart.