onsdag 29 april 2009

it's Britney bitch



omg omg omg omg omg!!!!!!!!!!!!!!!1111 Britney ska ha en konsert i köpenhamn i juli!!!!!! omg omg omg jag bara så måste gå!!! har velat se henne live hur länge som helst ju. försökte hitta biljetter förut men det gick inte så bra, om jag fattat det rätt så har de inte släppts än? åh åh åh om jag var typ kenza så hade jag säkert fått gratisvipbiljetter. ba "jag gillar ju egentligen inte britney så mkt men det är alltid kul att gå på konsert" som när hon fick biljetter till backstreet boys förra året. grrr.

i övrigt: det finns en spindel någonstans i min lägga, jag vet inte var. äckligt.

imorgon är det valborg och då mina vänner är det fezt!!! roligare än midsommar och nyår tillsammans.

nu äre grey's. peace & love!

1 kommentar:

Anonym sa...

There are various [URL=http://www.northfacetriclimate.org/#608]north face outlet store[/URL] that have the capability of managing cold. Some of them have successfully catered to extreme colds within snow. Some of them are put on as fashion accessories. Buying The [URL=http://www.northfacetriclimate.org/#990]north face outlet[/URL] Online Buy online is also a fantastic option. They are usually free of taxation and shipping costs.Ski gear was added in to the line of goods by the Eighties. In the beginning, North faces jackets were designed only for winter.