lördag 2 maj 2009

hallojzan bloggloverz!



Har inte uppdaterat på några dagar för jag har varit busy med livet & så. I torsdags: valborg!!! Satt i stadsparken i Lund och drack öl och "hängde" från halv tio på morgonen till strax efter tre, senare på kvällen grillade vi och partajade till fem på morran. Gött! Det är rätt coolio att fira valborg i Lund, hur många människor som helst samlas i en park från tidigt på morgonen och bara festar hela dagen och hela natten och det är himla myzigt om ni frågar mig. I fredags: gick upp klockan tre, såg på när studentsångarna sjung in våren, köpte godis & cola och hade myskväll med Sofie & hennes grabbgäng. Vi kollade på The Dark Knight och den var fett bra.

Lite pics:


Massa massa folk i parken.




Spexig tjej!

Idag måste jag städa och kanske plugga lite. Urrrrrrrrrrrk. Ska gå på en födelsedagspicknick osså och ev. spela volleyboll. Inte direkt min påse chips (volleybollen asså) men jag får la stå ut helt enkelt.

Nu, kära friendz, ska jag göra mig en kopp kaffe och sätta igång med den här dagen. peace & love!

Inga kommentarer: