söndag 31 maj 2009

hej svej

hej alla glada! här sitter jag och dricker alkohol för fjärde gången den här veckan, så himla wild & crazy! har dock inte varit full nån av gångerna, bara lite lagom tipsy. ska ta igen det nästa vecka, på tentafesten, då ska det bli supa av minzann. har inte pluggat nånting i helgen - in your face 30-poängstenta! tycker inte om att plugga för mycket inför en tenta, det är ju inget spännande att gå och skriva en tenta och veta att man kan allt. det ska ju kännas att man lever, så att säga.

igår shoppade jag, kanske lite dumt med tanke på att jag inte har så mkt cash men whateverrrrr. köpte en fin barbie-rosa bikini på stadium, en guldögonskugga och tre par skor på skopunkten, de har ju sånt där erbjudande om att man får köpa tre par betala för två. så jag köpte vita tygskor (har redan ett par sen förra sommaren men de börjar bli rätt sletna så jag tänkte att det var lika bra ett köpa ett nytt par), vita fejk-converse med låg sula och svarta sandaler. mycket najs alltihop.

väntar på att anders ska komma hem, han gick till willys för att köpa diggisar och salta kex. tänk er diggisar med ost, så oerhört fantastiskt gott. mmm...

btw, den där danmarksreklamen som går på tv om att danskar är så himla glada & käcka hela tiden, tror ni danskarna gillar den eller tycker den är astöntig? jag gissar nog på astöntig.

btw igen, imorgon är det juni! hur konstigt är inte det??? var det inte typ påsk nyss?

2 kommentarer:

diverse jurizt sa...

amen eller hur, vad hände med maj liksom?

oxå shoppat bort alldeles för mkt, dvs 1/6 av beloppet som ska räcka till slutet av juli. ähum. hade väl vatt okaj om totalbeloppet från början var sådär 100.000kr. men det var d ju inte. oh well cykelställ :D

ses väl på sol nån dag i veckan... kanske :)

Anna sa...

asch, vad ska man ha pengar till om inte för att shoppa upp dem? vem behöver mat liksom?