måndag 1 juni 2009

chuck basstard



jag HATAR när folk ska berätta om saker som de drömt, det finns inget tråkigare än sånt som inte hänt (samma sak när de skriver drömmar i romaner & så, läser aldrig skiten) men nu tänker jag iaf berätta en dröm jag hade för några dagar sen. jag drömde att jag var ihop med chuck bass i gossip girl!!! hur skojigt är inte det? kommer tyvärr inte ihåg så mkt av drömmen nu, men den var ganska trevlig vill jag minnas. hade dock inget rajtantajtan med chuck, vet inte varför men det hände inget sånt.

2 kommentarer:

Rickard sa...

He he, och vad som brukar göra det hela ännu tråkigare är när folk säger typ något dramatiskt först, men sen avslutar med "aaa fast jag kommer inte ihåg så mycket mer om drömmen, men den var ganska trevlig/rolig/läskig" ;)

Antiklimax i kubik.

Anna sa...

du menar så som det blir när jag ska återberätta drömmar?:) men jag ville egentligen bara få fram att jag & chuck var ihop i drömmen och sen var det liksom inte så mkt mer. vad jag minns...