onsdag 3 juni 2009

tomorrow, tomorrow

imorgon har jag tenta, 30 poäng straff- och processrätt ska tenteras av och sen är terminen över och jag har ett mycket efterlängtat sommarlov - i hela tre dagar innan jag börjar jobba på måndag. yayyyy! jag är lite nervös inför tentan imorgon, tanken på att sitta där i sju långa ångestfyllda timmar och prestera smarta svar på kluriga frågor får mig inte direkt att skutta omkring av glädje om man säger så. men förhoppningsvis är det min sista 30-poängstenta någonsin (!!!!!) så det är bara att suck it up & stå ut fram tills imorgon kl 15.

åkaj, nu måste jag plugga det sista. har sagt att jag får sitta fram tills senast kl 14 idag, sen ska jag lägga ihop böckerna och "relaxa" inför morgondagen.

5 kommentarer:

Nina sa...

blir d tentafest hos dig imon eller whats the deal? :) kommer du ikv förresten? annars; megastort lycka till imon!

kram!!

Nina sa...

förresten, det blev som du misstänkte;

http://kenzas.se/2009/june/jag-ska-se-britney.html

så jäkla orättvist! ingen har ju ens frågat mig om jag vill va på VRs omslag liksom...! ;)

Anna sa...

hur gick det på tentan? jag vill också ha sommarlov nu!!! kommer inte ikväll, ska hänga med anders. vet inte om det blir tentafest än, bestämmer mig imorgon. messar efter tentan när jag vet. så det blir en spontanfest i så fall, just the way we like it.

åhhhh!!!!!! bortskämda 90-talister alltså...

Sara sa...

Lycka till imorgon yngsta systern!

kaffechoklad sa...

lycka till!