fredag 5 juni 2009

I'm alive!



tentan är avklarad och jag tror faktiskt den gick ganska bra. eller ja, hälften av frågorna kändes bra, resten inte så bra. men asså palla att bry sig, för nu har jag sommarlov!!! untz untz untz. firade tentan igår med en liten hemmaferre hos mig (& Anders, för han har flyttat ner till Lund nu. coolio!) och det var mycket trevligt fast jag var jättetrött, hade ont i huvudet och var lite febrig.


det syns kanske inte så bra på bilden men jag & sofie snusar. euw!!! det är så äckligt och fult och det bränner i munnen men kan inte låta bli att göra't ändå, buzig som jag är.


hahahahahahahahaha!!!!! varför lägger jag upp en sån fruktansvärt ful bild på mig själv? vet verkligen inte men ibland måste man ju bjussa lite på sig själv, så att säga.


sen var vi ännu lite buzigare och rökte också! oh my, vart ska detta osunda leverne sluta?



häpp, det var den tentaferren det. idag har jag shoppat lite, det var inte riktigt meningen, bland annat ett par görsnygga örhängen som jag köpte för att motivera mig själv att ta hål i öronen. jag har inte vågat ta hål hittills för att jag är så rädd för att det ska göra ont men nu banne mig ska det bli av.

resten av helgen ska jag inte göra någonting typ och på måndag börjar jag jobba (ångest), blä blä blä, men det är långt dit. nu ska jag zzzova. natti natti!

2 kommentarer:

Xiao sa...

åh det är så snyggt o röka, ni är jättesnygga båda två!

P o jag höjde ribban o rökte medans vi hade på finkläder, dvs kostym och högklackat. Det var ännu snyggare! =)=)

När ska vi sluta med dessa dumheter?

Anna sa...

du tycker inte att vi är snygga när vi snusar då?:)

har P rökt???? oh my, det hade jag velat se! jag hoppas att vi aldrig slutar röka, alla coola kidz röker ju.