söndag 7 juni 2009

working 9 to 5, blä blä blä!!!

idag har jag varit duktig och röstat i europaparlamentsvalet, har nästan noll koll på detta (pinsamt, ja) men det är ens plikt att rösta så alltså gör jag det ändå. röstade på sossarna, det kändes som ett säkert kort. tryggt och stabilt liksom.

imorgon börjar jag jobba!!! ångest ångest ångest. fast egentligen ska jag inte jobba, utan bara gå bredvid, så jag borde inte ha så mycket ångest men det har jag i alla fall eftersom jag är jag och jag hatar att göra nya saker som jag inte gjort innan. åh gud jag saknar skolan så oerhört mycket just nu. hade hellre gjort tentan en gång till än behövt jobba. mina stackars nerver, hur mycket ska de behöva få stå ut med? fy f-n. önskar att jag var snuskigt rik så jag slapp arbeta och behöva utsätta mig för sådana här emotionella prövningar.

sen så har jag blivit besatt av gossip girl. har kollat igenom nästan hela andra säsongen för andra gången och räknar dagarna till 31:a augusti när säsong 3 drar igång. är jättenervös inför den, vad kommer hända? hur ska det gå för "chair"? ska G förstöra för B nu? kommer serien bli sämre bara för att de inte går på high school längre (förutom little J då)? så många frågor och inga svar. lusläser bloggen gossipgirlinsider.com, det står i princip allt om GG där, så himla bra. men farlig, jag kan sitta hur länge som helst och bara läsa och läsa. måste sysselsätta mig med lite olika projekt i sommar så jag kan släppa min obsession.

1 kommentar:

Sara sa...

Då röstade vi på samma parti, käckt. Anna går i storasysters fotspår, mkt rart. Jobbet kommer gå finfint, de första dagarna är alltid värst men sen flyter det på. Har gjort mina tre gå-bredvid-dagar nu och körde första egna dagen idag. Usch, trött på gamlingar...men pengarna är trevliga. /S