söndag 17 maj 2009

I don't want a broken heart and I don't want to play the broken-hearted girl

AAAAAahhhhhhh!!!! jag får panik. jag borde verkligen plugga (tenta om två och en halv vecka, har typ inte pluggat nånting) men jag har ingen självdisciplin! ingen alls. den försvann efter gymnasiet och jag vet inte var den tog vägen och jag har ingen ork eller lust alls att försöka hitta den heller. asså palla. fast egentligen är jag inte så stressad över tentan fast det känns som att jag borde vara stressad, jag orkar liksom inte bry mig. det är ju bara en tenta och det värsta som kan hända är att jag får en omtenta och vad gör det? ingenting förutom att det är tråkigt att plugga på sommaren. asch, whatever.

åkaj, lite pics på beyoncé, världens coolast brud:







konserten var så oerhört bra! tror faktiskt beyoncé är min idol just nu. hon är så snygg, cool, sjunger bra, verkar smart & intelligent osv. som det att hon bara hade ascoola kvinnliga musiker på scenen, coolio eller coolio? och så tror jag att hon och jay-z är mycket lyckliga tillsammans, och det är ju alltid bra.

osså pics från i onsdags:





först två "fina" "hjärtan", sen en puss, sen jag som ska göra en "modellpose". det blir så konstigt nuförtiden när jag inte har några föreläsningar alls utan bara massa tid för självstudier och sen går och festar på en vardag för alla dagar bara flyter ihop och jag vet inte vad som är vardag & vad är helg längre. knepigt, men trevligt.

Inga kommentarer: