fredag 15 maj 2009

tjena, tjena



godmorgon, godmorgon, hör fåglar sjunga glatt, godmorgon godmorgon i kör! eller är det fortfarande morgon när klockan är elva? äh, whatever. råkade snooza i en timme och tjugo minuter för länge och gick upp typ halv elva så för mig är det i alla fall morgon.


morgonfrillan och kaffet är på plats. schkål!

i onsdags festade jag och det var trevligt. för andra gången i rad lyckades vi dock inte ta oss ut, det var lite tråkigt men gjorde inte så mycket. igår var det bakisdag och jag o sofie, min partner in crime, smällde i oss varsin pizza, mcdonald's-meal, massa godis och cola. så kan det vara ibland. planerar för övrigt att göra en trippel nån gång, dvs äta kebab, hamburgare och pizza under en och samma dag. både äckligt och gott men mest gott hoppas jag.

i övrigt kan jag meddela att jag har ca 500 spänn kvar på mitt konto och nästa csn kommer om en och halv vecka, den 25:e. tycker det är lite spännande att typ inte ha några cash, living on the edge liksom. se hur länge man klarar sig innan man måste ringa till mamma och be om matpengar med ynklig röst och darrande stämma. spela lite på att föräldrar alltid blir så oroliga när man inte har råd att köpa mat. höhö.

1 kommentar:

bbs sa...

bad bad anna!;) har lika möcket kvar jag med, wohooo...