onsdag 13 maj 2009

I'm having trouble sleeping, you're jumping in my bed



hej svej leverpastej! klockan är halv två mitt i natten och jag borde sova men var görhungrig så nu har jag ätit en smörris o passar på att blogga lite, det var ju ett tag sen sist. en liten sammanfattning vad jag gjort de senaste dagarna:

lördags - måndags: var i gbg. hängde med anders, såg på film, promenixade, pluggade.
måndagskväll: beyoncé!!!!! coolio eller coolio! jättebra konsert, verkligen.
idag: har sprungit och det gick faktiskt bra, vilket jag inte trodde innan. känner mig redan addicted och vill springa igen. nu!!! kollat på eurovisionsemifinalen, pinsamt dåliga låtar men bra att sverige gick vidare. planerat in partajande till imrgon, göttigött! har inte festat sen förra lördagen så nu är det verkligen dags. ngn som vill med?

annars har det inte hänt så mycket. har fått låna veckorevyn med kenza-artikeln av nina, thanx! ser fram emot spännande läsning om min favoritbloggare. är lite stressad inför tentan (dock tre veckor kvar - it's coolio) och för att jag inte alls har koll på vad som hänt i bloggosfären de senaste dagarna plus att jag har en del saker jag måste fixa men inte orkar ta itu med just nu. jobbigt, jobbigt.

Inga kommentarer: