fredag 8 maj 2009

prommis in my hood.



ikväll har jag & anders gått en prommis & lekt lite i mitt hood, norra fäladen i lund. det såg ut så här:


'
åkt slänggunga



och lekt lite på en lekplats.


tagit kort på den fina himlen


och anders har lekt med sin älskade gps...


så att vi hittade världens coolaste gata! tror ni att jag vill bo här eller vad?



alltså. jag vet att alla säger det men det här är helt klart den finaste tiden på året. det finns nog nästan inget som är vackrare är träd som blommar. (oj, nu lät jag väldigt niotillfem känner jag. det var inte riktigt meningen.)



jag hade en idé om att det skulle bli görcoolt att ta såna här hoppbilder men det bidde inte helt lyckat, fast liiite coolio ser det kanske ut ändå?



anders och solnedgången.



som vanligt när jag o anders ska ta "romantiska" bilder blir det inte jättebra. jaja.

Inga kommentarer: