torsdag 7 maj 2009

ny klänning, pubhäng & dumma ungar



halloj halloj bloggloverz!

idag har jag klippt mig, det blev bra men luggen borde blivit sneare. jag har köpt en ny klänning, en crazy 90-talsinspirerad sak från indiska:

älskar batik! färgerna är starkare o finare i verkligeheten än vad de är på fotot. kommer bli himla tjusig till vita tygskor & vit jeansjacka (om det nu blir fint väder nån gång igen, vill säga).

annars har jag mest ätit lunch & fikat i flera timmar med diverse jurizter. på kvällen var vi på pub på ög:s och det såg ut så här:


eva & sofie.


nina & jag.


ett typiskt bloggfoto på maten: kycklingspett och potatissallad. yummy yummy in my tummy! sen mötte jag upp anders som är här en sväng och nu sitter han o kollar på tv o jag bloggar. mycket romantiskt.

när jag cyklade hem förut var det två killar på moped som slängde ett glas vatten på mig när de åkte förbi. jag hoppas i alla fall att det var vatten, så himla äckligt och töntigt i vilket fall!!! dumma kidz, hatar korkade fula småglin. var tvungen att duscha och tvätta håret för andra gången idag när jag kom hem, så onödigt. arrrgghh.

Inga kommentarer: