onsdag 6 maj 2009

you try to make me forget who I really am



egentligen borde jag plugga nu (hej 30-poängstenta!) men asså palla. lägger upp den här bilden från spontanfesten i lördags istället, lånad från fejjan:



det här med att göra Kenza-poser, det kommer så naturligt numera. glömde dock att puta med munnen, lite dåligt av mig.

btw: börjar inte chuck & blair bli lite tradiga nu? liiite tröttsamt att det alltid ska vara massa problem och skit mellan dem och att chuck aldrig kan ta sitt förnuft till fånga och bara bli ihop med blair. det är ju så uppenbart att de är meant to be.

biljetterna till Britney-konserten släpptes idag. de är faktiskt inte alls dyra, 525 kr för en ståplatsbiljett. någon som vill gå med mig? anders den fjanten har bangat så jag har ingen att gå dit med. omg, jag vill så himla gärna se henne live men jag vill verkligen inte gå ensam, har gått ensam på en konsert en gång (death cab for cutie, london) och det var inte större hit om man säger så.

2 kommentarer:

Nina sa...

snyyygg bild! :D

hmm...525 är rätt okej....i köpenhamn? såg att de kostade typ 800kr i globen!!! :(

Anna sa...

eller hur! himla bra fotograf alltså.

med serviceavgift o annat blir det typ 600 spänn, men fortf billigare än i sverige. såg förresten att beyonce spelar i köpenhamn på söndag, varför köpte vi inte biljetter dit ist för i gbg?