söndag 28 juni 2009

det är gott att äta knäckebörd mef philadelphia på

hellooooooo!!!! jag är slightly tipsy. men bara lite, var ganska mycket mer förut, tex var det väldigt svårt att logga in på dattan för lösenordet vägrade att bli rätt, men nu är jag snart såpass nykter att jag snart kan sova. för det har jag lärt mig, att man ska aldrig gå o lägga sig onykter för då blir man bakis o det vill vi ju inte. märker dock att det är mycket svårt att stava rätt det kräver en del ansträngning så att säga. det kan bero på att jag druckit lite vin ikväll.

har bränt mig mnassor. var på lomma beach idag och det var varmt. har imsett att jag har läytt för att bränna mig o svpårt för att få färg - inte kul!!!! nu måste jag äta en till knäckis med philadelphiOST på- oj det bidde visst stora bokstäver där inte meningen. ojoj. bluir nervös av att umgås med (blivande) psykologer, känns soms att de genomskådar mig. obehagligt. gillar inte bheller slafsigt skabbigt nagellack ni vet där färgen håller på att flagna bort. usch. inte fint. och jaf borde klippa naglarna och luiggen. för långa.

okeyyyy, könns som jag bodre sluita nu innan jag skriver nåt jag ångrar. puzz puzz, peace & love!

1 kommentar:

kaffechoklad sa...

anna din lilla tramsa... läste att du klarat tentan, grattis!