torsdag 25 juni 2009

I am the night rocker, I wanna rock you all night long



halloj bloggloverz! jag har suttit gööörlänge idag och lagt till massa låtar på min "part-hey"-playlist på spotify, just nu har jag 205 låtar sammanlagt. en fantastisk blandning av bland annat david hasselhoff, toto, diverse schlagerlåtar, beyonce, justin, avril lavigne, hanson, backstreet boys, britney, madonna, aqua, dolly parton, flo rida, kanye west, magnus uggla, spice girls, s club 7, peter andre och massa annat i en salig röra. mycket, mycket najs!

mina tre favoritlåtar på listan just nu:







jag gillar verkligen min spellista, den innehåller ju alla partylåtar man behöver. dock tvivlar jag på att någon annan kommer gilla den, det brukar aldrig vara någon som tycker om samma musik som jag.

btw - om jag byter blogg någon gång så ska den heta "night rocker" efter en david hasselhoff-låt, och taglinen ska vara "I am the night rocker, I wanna rock you all night long". coolio. om ni inte har något att göra nån dag, sök på david hasselhoff på spotify och lyssna på hans låtar. det är ganska skojigt.

4 kommentarer:

Nina sa...

yay, jimmy jansson! :) jag tror faktiskt att jag skulle digga din parthey-lista, perfekt blanding mellan schlager/90s och r'n'b ju!!! :)

Anna sa...

jag blev inspirerad efter singstar-kvällen så jag var bara tvungen att lyssna på jimmy j igen. jag kan ju alltid skicka listan till dig på spotify, inte för att jag vet hur man gör men men... när kommer du tillbaka till lund förresten?

Nina sa...

typ never! :) hehe, nejdå, kommer gärna ner om det händer nåt skoj, men kind of tröttnade på att dega ihop hemma när alla ni andra gör viktiga saker som att jobba o plugga ;)

Anna sa...

fast vi jobbar/pluggar inte särskilt mycket ju... nej men du får allt ta och komma tillbaka snart!