torsdag 11 juni 2009

hasta la vista, baby



jag har kollat på de två första terminator-filmerna! för första gången någonsin alltså. de var inte riktigt min påse chips men ganska trevliga ändå. det är rätt gött att titta på såna där actionfilmer med mycket muskler och lite hjärna, särksilt om man som jag gick upp görtidigt i morse för att jobba och därför är för trött för att orka tänka. tänkte klämma trean imorgon och sen är det ju rocky-helg på kanal sex (tror jag) så nu är hela helgen planerad. finemang. ska sitta i soffan med en folle i ena näven och en påse chirre i den andra och känna mig grabbig.

fick till slut mitt jobbschema för sommaren idag och det ser mycket bra ut. jobbar inte särskilt mycket, typ tre dagar i veckan, är ledig två veckor i juli och slutar i början av augusti. perfa! har inte alls lust att jobba mycket den här sommaren men var rädd att det skulle bli så i alla fall. men sen så kan jag antagligen jobba mer om jag skulle vilja det, vilket jag tvivlar på just nu men man vet ju aldrig.

ok, nu ska anders greja med dattan så jag måste avsluta. peace & love!

1 kommentar:

Xiao sa...

oo vi såg Terminator 4 igår på bio, jag har varit emot allt från början men måste nog säga att filmen ändå var bra! Ser fram emot de resterande tre nu!

Ses imörn!