fredag 12 juni 2009

tandagnisslan



ångest!!! råkade få en närbild på mina tänder förut, i stark belysning, och såg att jag har massa gula fläckar på dem! och äcklig tandsten. verkligen inte snyggt. fattar inte hur jag kunnat missa detta tidigare, men antagligen beror det på att ljuset i min lägga är rätt kasst för det syns ingenting när jag kollar i badrumsspegeln. men åhhh vad jobbigt, nu måste jag dricka mindre mängder kaffe och rödvin (lite dumt att jag o anders var på systemet precis innan jag gjorde den fasansfulla upptäckten och köpte en bib med rödvin) så jag kan få bort de fula fläckarna (om de ens går att få bort), och så måste jag köpa whitening-tandkräm. jag vill helst slippa göra som resten av bloggosfären och bleka gaddarna. bajs bajs bajs! så onödigt att ha fula tänder.

nu ska jag dricka rödvin (dumt, ja, men när det ändå finns hemma är det ju bara dumt att inte dricka av det) och kolla på Herbie - fully loaded och äta risotto. häpp!

Inga kommentarer: