fredag 24 juli 2009

bajsbajsbajs



idag är en skitdag. min cykel är stulen, jag har fått för lite i lön (fuuuuuuck) och en arbetskamrat sa ngt till mig idag som jag uppfattade som en sån där kommentar som vissa säger för att trycka ner andra. fuckfuckfuck. och så ska jag gå (eftersom jag inte har ngn cykel, bajs) till jobbet snart och jobba till kl tio imorgon bitti och allt kommer säkert bli fel när jag jobbar eftersom det här är en crappy crappy day. jag har inte råd att köpa en ny cykel, särskilt som jag får för lite i lön!!! all världens cykeltjuvar, jag hatar er. jävla idioter. och kul att de som gett mig för lite lön har gått på semster så jag kan inte få det fixat. bajsbajsbajs.

3 kommentarer:

Natalie sa...

detta låter fruktansvärt! obs: bitcha tillbaka!

bbs sa...

vilka shit holes! hoppas den dyker upp igen, hel, på något sätt..:/

Anna sa...

natalie: oh yes, jag ska vara så bitchig jag bara kan!

bbs: chansen känns minimal så det är la bara att spara ihop till en ny.