torsdag 16 juli 2009

but now I'm stronger than yesterday



vad har hänt sen sist?

jag försöker övertala anders att han ska tatuera ett hjärta med "anna" i men det går inte så bra. jag trodde att eftersom han redan har en tatuering skulle det inte vara så stor grej att göra en till men tydligen har jag fel. grrr.

jag har börjat jobba, gjorde min första dag igår. jag var jättenervös innan i sann anna-style men det gick bra. ska jobba i tre veckor, sen är jag ledig i tre och sen börjar skolan. längtar faktiskt lite, skolnörd som jag är.

jag o anders promenerade i flera timmar i söndags och kollade på svenstorps slott som ligger ca 8 km norr om lund. tyvärr fick man inte gå in i det men såhär ser det ut fån utsidan:



igår såg jag nya harry potter-filmen på bio. den var fetbra!!! lätt den bästa hittills. det var dock liiite töntigt att publiken applåderade när filmen var slut, det är ju inte som att de som applåderna är riktade till hör dem ändå.

2 kommentarer:

S. sa...

Ifall du saknar skolan nu...vänta bara tills löneslaveriet börjar...:)

Anna sa...

ja jag fasar lite för det faktiskt, därför drar jag ut på studierna så länge som möjligt.