onsdag 22 juli 2009

änna dags att uppdatera

asså seriöst, jag längtar jättemycket tills skolan börjar!!! hur nördigt är inte det? det ska bli så kul att lära sig nya saker och gå på föreläsningar och läsa böcker (brukar ju iofs inte läsa kurslitteraturen men men) och äta jurres kanelbullar (godaste kanelbullarna ever) och sitta på sol och plugga och ha tretimmarsluncher. förutom juridiken ska jag läsa en kvällskurs i spanska och det kommer bli görskoj tror jag. det var så länge sen jag läste språk så det ska bli jättekul att börja igen. hoppas det inte är för svårt, men det är ju en nybörjarkurs så det borde inte vara det. 31 augusti börjar både juridiken (sjätte terminen!!! omg, trodde jag skulle komma så långt på utbildningen, räknade med att jag skulle hoppa av efter två terminer och börja jobba på mcdonald's igen) och spanskan, räknar dagarna. nej det gör jag inte men jag ser verkligen fram emot det.

Inga kommentarer: