torsdag 9 juli 2009

dagens pics

tjenixen! idag har jag: promenerat, ätit en glass, lekt lite på en lekplats, läst bloggar och sovit en sväng. en oerhört produktiv dag som ni förstår. snart ska jag iväg och träffa eva och dricka en bärs eller två, känns bra att vara lite social för en gångs skull. eva är för övrigt den enda jurizt som inte dissat mig de senaste dagarna, alla andra är så himla busy nuförtiden. hmpf...


anders tog kort med sin mobilkamera. här sitter jag och gungar gungbräda och visar att jag minzann har barnasinnet kvar trots jag är hela 25 år gammal. det ni!


anders lägger handen på ryggen och väntar på att jag ska gå ifatt och ta den. men gud så gulligt! hade iofs varit gulligare om han stannat och väntat på mig ist för att stolpa iväg som en kalv på grönbete.


han tycker om att hänga jackan o tröjan på huvudet så att han kan leka att han är en superhjälte. kan det vara så att jag är tillsammans med världens barnsligaste (snart) 28-åring?


jo men så måste det vara för här han satt ett löv på näsan. så himla tramsigt!

2 kommentarer:

kaffechoklad sa...

misstänker att det mesta äro av anna arrangerat...

handbilden o texten var rolig hihi

Anna sa...

kanske det...