tisdag 7 juli 2009

hallllloooj luuund!

hejsan hoppsan! nu är jag tebax i Lund och det känns gött. blev mottagen med tacos, vattenmelon, pepsi och m&m:s när jag kom hem till lilla läggan och sånt är ju aldrig fel. nu ska jag visa en bildkavalkad från de senaste dagarna:


sara letar fästingar på svensson. myzigt.


naaaw! världens sötaste katt?





åkte till gbg och träffade majsan.


billig öl - aldrig fel. maja (och hennes bf) bor för övrigt i det vita huset bakom mig, mitt i vasastan i gbg. det är lite coolio. vi spottade (ev) en kändis på puben mittemot, jens lekman. han har tydligen suttit klart i karantän nu då, om det verkligen var han. jag vet inte hur han ser ut och maja var bara 95 % säker.


träffade ricki (som ser ut som värsta power-kvinnan!).


drack kaffe. softish med kaféer/restauranger som har riktiga soffor/fåtöljer man kan sitta i istället för hårda tråkiga stolar som man får träsmak av.

oh well, det var la det för den här gången då. peace & love!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sockerkatten och sockersystern, trevligt att du har med båda dina favoriter på samma kort! Ska du rama in bilden? /S

Anna sa...

visst s, in your dreams!!!