torsdag 30 juli 2009

tack mamma och pappa för det "fina" kortet





8 kommentarer:

Sebastian sa...

haha är du rojalistisk?

AnnaBanana sa...

mamma är det i alla fall

Sara sa...

Pappa är definitivt inte rojalist, eller vad tror du? Hade på mig ditt gula kattlinne igår förresten, finfint. Var ute och drack vatten med lite mjölk. /Sara

Anonym sa...

Vatten blandat med mjölk usch... eller var det ryskt vatten ;)

Panders

Sara sa...

Panders: Snarare ryskt vatten...
Ang kortet så försvarar mamma sig med att hon tänkte på er två. "Daniel har ju glasögon precis som Anders" /Sara

Anna sa...

jag har ju faktiskt fått höra en gång att jag är lik victoria, hm. vill nog ha tillbaka mitt linne snart... hmhm.

Anonym sa...

Mkt grannt linne! Gillar den öppna ryggen också...lalalala, Saras snygglinne.. Jo, det var ju er mamma tänkte på så en viss likhet finns nog. Dock har inte du den kraftiga käken.. /S

kaffechoklad sa...

jag fick ett kort från lundgrens uteservering. väldigt...fint... men pappa hade valt kortet så färgerna var iaf inte dassiga...