måndag 3 augusti 2009

blah



jag är förkyld & tycker synd om mig själv. har inte gjort så mycket de senaste dagarna förutom att sova men nu börjar jag bli frisk och det är gött. just nu äter jag kanelgifflar fast jag inte känner smaken - fett onödigt. ska sluta äta. fast det känns ändå gött på nåt sätt att äta dem, för jag kommer ju ihåg hur de smakar när jag tuggar dem så det känns nästan som att jag känner smaken på riktigt. jaja, whateverrrrr.

ska kolla på lipstick jungle sen och så funderar jag på att titta på coyote ugly, fast det är en usel film. men kanske är den så dålig att den blir rolig?

btw - redan augusti! och fredag är min sista jobbdag, gött! ska vara ledig i tre veckor och sen börjar skolan, ännu göttigare!

2 kommentarer:

Sebbe sa...

Prövade vi inte Coyote Ugly teorin att den är så usel så att den blir rolig men kom på att den sök likförbannat?

AnnaBanana sa...

haha, ja det gjorde vi nog... började titta på den ikväll men den var så dålig så jag tittade på toddlers & tiaras istället, ett program om skönhetstävlingar för barn. det du!