fredag 7 augusti 2009

hur nördigt??? jättenördigt!!!

omg, jag har precis gjort något supernördigt! jag har köpt senaste veckorevyn för att få en elin kling-tygväska. det känns lite lätt pinigt men väskan är faktiskt riktigt snygg och jag "behövde" en ny tygväska. så det så.

"love, elin" står det på den. lite irri dock att hela trycket inte syns framifrån. egentligen ville jag ha en sån dära "style by kling"-väska men den här duger fint osså. undrar btw om det finns ngn inofficiell elin kling-fanklubb? det känns som att det är dags för mig att gå med i den.

nu ska jag göra det "stora kärlekstestet" i vr för att en gång för alla få reda på om anders verkligen är rätt man för mig. jag kan ju uppenbarligen inte veta det utan att göra det här testet, så spänningen är olidlig - har jag valt rätt eller kommer testet berätta att vi inte alls bör vara ihop? fortsättning följer...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Va, skulle jag inte vara rätt för dig

Kram A

AnnaBanana sa...

well, det är helt upp till veckorevyn att bestämma.

kaffechoklad sa...

oo vad spännande...

kaffechoklad sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annika sa...

hehe, roligt. Du, den där tröjan du hade på dig vid parkhänget med Karin -den var snygg! Var hittade du den ;)

Anonym sa...

mhä! fortfarande inte twittrat?! illa.

Anna sa...

annika: i en affär som heter new yorker.

karin: jag försökte twittra men det gick inte. så det så!