måndag 10 augusti 2009

jaja



halloj halloj! nu är jag i gbg och har det gött. ska snart iväg men tänkte skriva en liten update innan. det där testet i vr handlade om huruvida man ska gå tillbaka till sitt ex eller inte så det var helt ovärt och alltså svävar jag fortfarande i ovisshet om anders är den rätte för mig eller ej. jobbigt värre! vr är btw verkligen en helt meningslös och fjantig tidning som bara går ut på att påpeka allt som tjejer kan göra för att "förbättra" sig och bli mer "tjejiga", plus att skittidningen gärna vill påpeka alla enorma skillnader som tydligen finns mellan män o kvinnor. blah. jag är glad att jag inte är fjorton längre och tror på skiten.

nåväl, annars har det inte hänt mycket. jag har shoppat lite, fått en en släng av magkatarr, lunchat med rickard och annars mesta bara relaxat. nu ska jag fexa te mig, hajrå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

anna bakar

Anonym sa...

anna bråkar