onsdag 26 augusti 2009

I'm back!



näe!!! tittar på so you think you can dance och nu åkte precis min favorit melissa ut. näe!!! nu blir jag putt. hon som dansade så fint, dumma amerikaner som inte fattade det.

har egentligen inte så mycket att säga, som vanligt nuförtin. det har varit tyst här ett tag av olika anledningar men nu tänker jag blogga som bara den. förhoppningsvis iaf... är btw arg för att jag fått för lite lön IGEN, för andra månaden i rad. den här gången har jag inte fått någon lön för de tre nätterna jag jobbat + att jag inte fått de pengarna jag egentligen skulle fått i juni när jag fick för lite timlön. grrrr! så himla dåligt. hatar lunds fucking kommun. nu måste jag ringa till min chef, känns sådär kul att ännu en gång påpeka att jag fått för lite cash.

nåväl, här är lite pics från min "tågluff" som jag gjorde för drygt ett litet tag sen:


hänger med nils ferlin i filipstad


och hänger med sebbe sebbelito i uddevalla. såg nu att jag har samma kläder på båda bilderna, pinigt! folk kan ju tro att jag inte har några andra kläder men det har jag faktiskt. så det så.

3 kommentarer:

S. sa...

Ytterst stilig karl på det nedersta kortet :)

kaffechoklad sa...

mm annis, piiningt!:)

irriterande med lönemissen, nochanlanta bitches.

såg lägenheten ut som den skulle? tack igen för lånet!

Anna sa...

sebbe: verkligen!

maja: lgh såg ut som den skulle.