onsdag 30 september 2009

bittert



hej. what's up? jag är en smula bitter. annars händer (& fötter) det inte mycket men här har ni iaf dagens snyggobild:



ville bara visa min nya fräsiga ring från indiska. gör allt förutom det jag borde, dvs packa. ska ut och åka imorgon, ända till metropolen schövde. yay!!! not. ska på begravning på fredag, fy fäen, hatar begravningar, och sen ska jag vidare till nästa metropol - uddevalla. yay. borde som sagt packa men jag hatar alla mina kläder så det går sådär, har ju ingen lust att ta med mig något. imorgon ska jag btw leva on the edge och försöka köpa en billig tågbiljett på tradera, det kommer nog gå sådär. säkert nån liten fjant som snor biljetten en sekund innan auktionen går ut, fett irri i så fall. har inte råd att köpa en biljett på vanligt sätt, de är ju apdyra.

nu ska jag ta mig i kragen och se till att få nånting gjort. adiós!

1 kommentar:

bbs sa...

öö, tråkig anledning till resan...hoppas det går bra ändå...

blir'e nåen avstickare till götet btw, eller hinns det int med kanske?

kram!