torsdag 10 september 2009

sleepless in lund

jag kan inte sova för femtielfte natten i rad. jag kommer inte ihåg när jag senast sov en hel natt, åtta timmar, utan något störande orosmoment. jag är så jävla arg och frustrerad att jag inte kan slappna av och sova, det går bara inte. kan inte heller göra så mycket åt anledningen till att jag är på det här humöret och det gör ju inte att frustrationen och ilskan blir mindre direkt. hatar hatar hatar att inte kunna påverka den här situationen. är på ett sånt extremt hater-mood och skulle behöva en boxningssäck så jag kan avreagera mig lite. måste nog ut och springa en runda imorgon, det brukar hjälpa mot ångesten, i alla fall för en stund. helvete helvete helvete. jag känner ett sånt enormt inre HAT som jag inte kan kanalisera på något vettigt sätt, hence sömnlösheten. fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfucfukffuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfufuckfuck.

jag orkar inte. varför kan man inte snabbspola tiden framåt typ ett år eller i alla fall ett halvår? jag är så jävla trött. och arg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Poor you...I know the feeling rather well and you're right IT SUX big time. Next time, try sit up and watch an entire fotboll game på tv eller även bättre är lite bakgrund ljud från radion -am sure this will solve the problem.
Kram