lördag 12 september 2009

tapetklister under mina skor, du är så mycket vackrare än vad du tror



ska på ferre ikväll och lyssnar på partylåtar för att komma i the right mood, här är min favorit just nu:



en gammal "goding" (hatord).

vet inte vad jag ska ha på mig ikväll, hade egentligen bestämt mig för en outfit men sen köpte jag en ny klänning igår som jag vill ha på mig men det är lite preggo-alert på mig i den tyvärr. kanske kan trolla bort det med rätt strumpisar/tights om jag har tur annars får jag ta den första outfiten som är svart och boooring. kvällens dryck är vodka och eventuellt shots, undrar hur det kommer sluta. knappast bra i alla fall. ska försöka mig på att göra sotade ögon sen, ska bli spännande att se om jag lyckas. jag har mina tvivel för mina smink-skillz är ju sådär om man säger så. jaja whatevz. nu ska jag äta marianne (godiset alltså, inte en person) och dricka käff, hasta luego!

3 kommentarer:

Nina sa...

yes!!!äntligen nån mer som stör sig på hefner....wtf liksom, guitar hero? har inte de pengar nog för att SLIPPA "locka" med nån playboytyp...??? gud....

Anna sa...

man trodde ju ändå att vi kommit längre år 2009 än att använda äckliga sexistiska idioter i reklam men icke alltså. så typiskt också att det tydligen bara är killar som spelar guitar hero, om man ska tro reklamen. jo men eller hur jävla manschauvinistiska puckon.

Nina sa...

exaaaaaakt!! blä!