måndag 14 september 2009

idag har jag nog faktiskt sett ut som en juridikstudent



och det händer verkligen inte ofta. hade på mig chinos, rosa omlottröja och svart kavaj och såg väldigt prydlig och ordentlig ut. det kändes jättekonstigt.

kollade på "svenska hollywoodfruar" förut och jag är helt fascinerad av Anna Anka. ärligt talat, vad är det för liv hon lever??? suger av sin man varje dag för att han inte ska vara otrogen och följer med honom på alla resor han gör och representerar honom för att hon "måste", hon får inte välja att stanna hemma istället. varför går hon med på det här? vad händer om hon inte ställer upp på detta, skiljer han sig från henne då? är det värt att offra så mycket av sig själv för att vara gift med en kändis och leva ett s k "lyxliv" (som mest verkar jättehemskt)? jag fattar inte.

btw, apropå tv - de sämsta reklamerna som går nu är guitar hero-reklamen med hugh hefner (sexistisk, löjlig) och den med renata chlumska (hon har sån extremt monoton tråkig röst helt utan utstrålning).

2 kommentarer:

maja makrill sa...

precis! chlumska gör sej inte som reklamröstbrutta...SÅ torr röst. hefnerrekamlamen har jag nog lyckats missa/glömma...

såg oxå lyxfruarna och instämmer, anna ankas liv verkar mest ensamt och sorgligt...fast det kanske är roligare än det verkar:/...well ska fortsätta titta.

Lina sa...

ja, det man kunde konstatera efter ett avsnitt är ju att anna anka är gift med pengar....inte paul!