tisdag 8 september 2009

you mean the world to me



hola! bjussar på två fantastiskt vackra foton på mig själv (har fått önskemål om fler foton i bloggen och jag är ju inte den som är den):


i söndags lade jag och anders ansiktsmasker på varandra och så här snygg såg jag ut (notera de fina dubbelhakorna).


så här ser jag ut nu, efter att ha varit ute och sprungit. orkade springa 40 minuter non-stop, väldigt duktigt för att vara jag. visserligen i rätt sakta tempo, särkilt de sista tio minuterna, men ändå. fett bra!!! jag är så trött i mina stackars ben, kommer nog ha världens träningsvärk imorgon men det är ändå en rätt skön smärta.

nejmensåatt om man skulle säga så kanske.

4 kommentarer:

Nina sa...

tycker nog den sista bilden är bäst :)

shit, 40minuter, det är aaaaaaslänge ju!! gött jobbat! ska du me o luncha på malmös imon? 20 i 12?

Anna sa...

of course ska jag med till malmös! ses där.

Lina sa...

hihi...du ser ut som en tomat!

Anna sa...

en väldigt trött och bister tomat!