söndag 22 november 2009

inlägg nr 900! coolio



jag har sökt fyra jobb den här helgen. duktigt av mig! börjar äntligen komma igång med att ta itu med saker & ting som jag måste få fixat. funderar på att söka en praktikplats också som verkar väldigt bra och intressant och meriterande etc men oavlönad. den är på 50% så det känns lite dumt att jobba så mycket utan att få betalt för jag behöver ju cash. men man kanaske ska värdera erfarenhet högre? vore ju dock bra att ha råd att betala hyran och kunna köpa mat nån gång emellanåt.

nu till nåt helt annat; två schnygga bilder från gårdagens julmyzkväll med diverse jurizter:





posar med X:s schnygga pälsmössa.

det var det, nu ska jag äta pezza från igår. göttigött.

2 kommentarer:

bbs sa...

snygg mössa! och du passar i den, very najs.

Anna sa...

hm, håller med om att den är snygg men inte att den passar på mig.