tisdag 24 november 2009

favoritstuff



ignorerar att jag borde plugga/söka jobb just nu och härmar kenzas lista istället (hoppar dock vissa kategorier):

favorit...

partylåt: I am the one and only med chesney hawkes och baywatch-låten, I'm always here eller ngt liknande tror jag den heter. förr var det I want candy med aaron carter men jag har faktiskt tröttnat lite på den. shocking!

färg: blått och rosa. tror jag. hatar orange.

affär: monki. inte för att jag handlar där så ofta men jag gillar stilen.

tv-serie: gossip girl!!! älskar, älskar, älskar chuck & blair, bästa icke-irl-paret någonsin. annars gillar jag nya melrose place, 90210, brothers & sisters, mammas pojkar & ullared. bara seriösa kvalitetsserier all the way. funderar på att börja följa paradise hotel också.

band: backstreet boys och spice girls.

maträtt: kycklingsallad med fetaost, avokado och oliver. mmmmmm.

godis: marianne-karameller & m&m's.

chips: olw:s sourcream & onion-chips eller lantchirre.

dryck: cola, öl, kaffe, mineralvatten.

blogg: just nu, popmorsa och hustlin honeys.

skor: mina guldpumps och mina randiga sneaky steve-sneakers.

väska: en jättefin broderad liten second hand-sak som jag tyvärr verkar ha festat sönder buhu.

klänning: min djurmönstrade. löve it.

omslag: tja, får nog säga playboy-omslaget från förra året, eller kanske det jag gjorde för moore -02.

6 kommentarer:

S. sa...

Shit var du med i moore 2002? ;)

Anna sa...

yes, hur kan du ha missat det?:) det är ju det största jag gjort i livet... förutom playboyomslaget då.

S. sa...

Hmm så Moore går före playboy?

Anna sa...

nej playboy går helt klart före moore! även om bingo defintivt är snyggare är hugh.

Lina sa...

Hihihi...orange (du ska få höra en väldigt rolig historia om färgen orange när du kommer tillbaka till lund)

Anna sa...

omd så spännande!!!