fredag 27 november 2009

random schit

hej!!!!!!!!!!! är i schövde under helgen. fråga mig inte varför jag är här, för det vet jag ej. vet dock att jag klarade tentan i internationell och komparativ rätt, yay yay yay! tror att jag ska fira detta ikväll med hett efterlängtad marängsviss, världens godaste efterrätt. är inte det konstigt förresten att man inte kan köpa marängsviss på caféer? kan ju inte vara så svårt att fixa och det är inte särskilt dyrt heller och det är säkert många fler än jag som skulle köpa det. om jag någon i framtiden skulle starta ett eget café så ska jag servera marängsviss där. det skulle säkerligen bli en formidabel succé.

nej men, om jag skulle ta och börja plugga till tentan jag har på torsdag, i allmän rättslära. har hittills inte pluggat någonting så det är änna dags att börja nu kanske.

/peace & love

2 kommentarer:

Lina sa...

Yay! Grattis till tentan! Awesome dude!

Anna sa...

thanx! hur har det gått för dig, du har väl också fått tentaresultatet nu?