tisdag 1 december 2009

julkalender - lucka ett





tänkte jag skulle ha någon slags julkalender här i bloggen. tyvärr inte en sån där som storbloggarna här, där de lottar ut fina grejer, men någonting annat. funderade på ett quiz med en ny fråga varje dag men hur gör man ett quiz som inte är googlingsbart? det är ju inget kul med en frågesport där man kolla upp svaret med en gång. en variant kan vara att ha frågor om mig, men det blir kanske för egotrippat? och om jag kommer fram till att det inte är för egotrippat, kan jag ens komma på 24 frågor om mig själv?

äsch nej. vi gör så här: varje dag, fram tills 24:e, har jag en eller flera frågor. ni kommenterar, den som har flest rätta svar vinner ett pris (vet inte vad det blir för pris än men det blir nog nåt bra).

ok, lucka ett - gissa bloggaren:

vilken bloggare brukar uttrycka sig ungefär så här:

There's a lack of color here.

Jag är sjuk. Igen. Har kräkt ungefär tjugo gånger idag och orkar inte kräkas mer.

Nu ska jag krypa ner i sängen med min kärlek och titta på Gossip girl.


ps. svaret kommer på torsdag med lucka 3, man kan gissa fram tills dess.

7 kommentarer:

Hemliz sa...

mina bestyr!

kaffechoklad sa...

jaha, jag hade tänkt chansa på annika marklund men det kanske är fel då, men jag chansar iaf...

Karin sa...

Beautifulones (Annika Marklund)!!!

Anonym sa...

Kenza gissar jag på
/Anders

S. sa...

Jag gissar också på Kenza. Hon har säkert bulimi, diggar gossip girl och har mage att uttrycka sig tonårs pseudo pretentiöst.

Nina sa...

Efter en kik på din länklista så gissar jag helt randomly på Popmorsa. :)

Lina sa...

Ok då gissar jag på.....underbara clara (efter ninas metod ;) )